În căutarea unui job în Management? Poate ești chiar tu unul dintre viitorii noștri colegi.
Ne asigurăm permanent că le oferim colegilor noștri multe oportunități de dezvoltare profesională și îi încurajăm să devină din ce în ce mai buni în activitatea lor. Evoluția lor profesională stă la baza succesului companiei, astfel că ne asigurăm permanent că astăzi sunt mai buni decât ieri, iar mâine vor deveni mai buni decât astăzi.
Fiecare angajat are puncte forte, doar că acestea trebuie identificate și dezvoltate. Cu ajutorul programului Talent management/Dialog cu angajatul(a), le punem la dispoziție tuturor colegilor un proces transparent pentru evaluarea competențelor. În cadrul discuțiilor au loc sesiuni de feedback între angajați și Managerii acestora. În urma acestor discuții, Managerii stabilesc măsuri concrete de dezvoltare și planuri de școlarizare.
Oportunități de carieră
Descoperă locurile de muncă în Management disponibile la Kaufland și aplică pentru cel mai potrivit. Te așteaptă proiecte interesante, o echipă construită ca o familie și un mediu de lucru plăcut.
Cum poți deveni un bun First Time Manager în cadrul companiei? Kaufland este alături de tine.
Prima poziție de conducere aduce noi responsabilități și provocări, iar noi suntem alături de tine pentru a le face față cu succes. Prin programul nostru modular de 5 zile de dezvoltare, îți oferim oportunitatea de a cunoaște valorile companiei și instrumentele de conducere, pentru a porni în noul rol cu o bază solidă de cunoștințe.
Împreună, creăm condițiile ideale pentru o colaborare bazată pe încredere între tine și colegi. Prin exerciții practice și comunicare permanentă cu Managerul direct pe parcursul programului, asigurăm experiențe relevante și creăm transferul cunoștințelor acumulate în activitatea zilnică.
Dacă vrei să faci un pas important în cariera ta și să te alături echipei de Managament a Kaufland, te invităm să aplici aici pentru unul dintre posturile vacante. Te vei bucura de beneficii multiple, de un loc de muncă sigur și de un salariu corect.
Dezvoltă-ți cariera în Centrele Logistice Kaufland. Pas cu pas.
Descoperă cele trei roluri de conducere disponibile în Centrele Logistice Kaufland, decide care este cel mai potrivit experienței tale, aplică și bucură-te de o nouă etapă a carierei tale alături de noi.
1. Pregătit(ă) pentru rolul de Șef de Departament?
Primul nivel de conducere din cadrul unui Centru Logistic Kaufland îi aparține Șefului de Departament, responsabil de circulația operativă a mărfurilor, de la intrarea acestora în depozit și până la ieșirea din depozit.
În funcție de departamentul în care activează, un Șef de Departament gestionează echipe cuprinse între 4 și 350 de colegi, pentru care asigură o bună coordonare în ceea ce privește activitatea acestora și timpul de lucru. De asemenea, activitatea unui Șef de Departament se reflectă în îndeplinirea obiectivelor de productivitate zilnice, dar și într-o bună alocare a resurselor umane și materiale pentru a asigura un flux de lucru eficient.
Pentru un Șef de Departament este relevantă experiența în coordonarea echipelor și o cunoaștere a sistemelor și proceselor logistice. De asemenea, spiritul analitic, orientarea către rezultatele și deschiderea pentru un program de lucru în ture sunt atribute esențiale pentru cei care decid să ocupe această poziție.
Dacă te regăsești în descrierea de mai sus, poate ești chiar tu următorul Șef de Departament într-unul dintre Centrele Logistice Kaufland. Aplică și ne vom da seama împreună în ce măsură te potrivești acestui rol.
2. Pregătit(ă) pentru rolul de Manager de Departament?
Managerul de Departament este persoana responsabilă cu coordonarea din punct de vedere operațional a colegilor care își desfășoară activitatea în cadrul unuia dintre departamentele din care sunt formate Centrele Logistice: Food, Non-Food, Proaspete, Tehnic, Transport, Ambalaje.
În funcție de ramura în care activează, un Manager de Departament poate gestiona o echipă cu un personal cuprins între 3 și 10 Șefi de Departament. Pe lângă asigurarea unei bune coordonări operaționale în ceea ce privește activitatea colegilor, acesta este responsabil de analiza permanentă și propunerea soluțiilor de îmbunătățire a proceselor derulate în cadrul departamentului său. De asemenea, Managerul de Departament deține un rol foarte important în monitorizarea și analizarea indicatorilor de performanță specifici departamentului, precum și în adaptarea fluxurilor de lucru.
Atunci când discutăm despre competențele cheie ale unui Manager de Departament, punem accent pe o minimă experiență de coordonare în domeniul Logistic, de cel puțin 2 ani. De asemenea, abilitățile de organizare, comunicare și motivare a personalului sunt foarte importante.
Dacă te regăsești în descrierea de mai sus, poate ești chiar tu următorul Manager de Departament într-unul dintre Centrele Logistice Kaufland. Aplică și ne vom da seama împreună în ce măsură te potrivești acestui rol.
3. Pregătit(ă) pentru rolul de Director de Depozit?
Cel mai înalt nivel de coordonare din cadrul unui Centru Logistic Kaufland îi aparține Directorului de Depozit. El este cel care deține imaginea de ansamblu a proceselor si fluxurilor logistice, coordonând în mod direct activitatea Managerilor de Departament, dar și Departamentele Administrative din cadrul Centrelor Logistice, precum cele de IT, Resurse Umane, Controlling.
Planificarea bugetelor, stabilirea obiectivelor la nivel de indicatori de performanță, evaluarea echipei și propunerea soluțiilor de îmbunătățire a proceselor și procedurilor de lucru sunt doar câteva dintre atribuțiile unui Director de Depozit în Kaufland.
Un Director de Depozit este un bun strateg. Din acest motiv, competențele de planificare strategică și anticipare a riscurilor sunt un criteriu important în procesul de recrutare. De asemenea, spiritul critic, dar și constructiv, comunicarea eficientă și abilitățile de motivare caracterizează un profesionist în domeniul logisticii la Kaufland.
Dacă te regăsești în descrierea de mai sus, poate ești chiar tu următorul Director de Depozit într-unul dintre Centrele Logistice Kaufland. Aplică și ne vom da seama împreună în ce măsură te potrivești acestui rol.
Dezvoltă-ți cariera de Manager în magazinele Kaufland. Pas cu pas.
Descoperă cele trei roluri de conducere disponibile în departamentul de Vânzări al Kaufland, decide care este cel mai potrivit experienței tale, aplică și bucură-te de o nouă etapă a carierei tale alături de noi.
1. Pregătit(ă) pentru rolul de Manager Adjunct de Magazin?
Primul nivel de conducere din cadrul unui magazin este reprezentat de Managerul Adjunct de Magazin.
Atunci când ne raportăm la structura unui magazin Kaufland, putem identifica trei departamente mari, fiecare dintre acestea fiind coordonate de câte un Manager Adjunct de Magazin: Departamentul Food – Non Food, Departamentul de Produse Proaspete și Departamentul de Case.
Fiecare Manager Adjunct de Magazin are în subordine o echipă constituită, în medie, din 30 de angajați. Responsabilitățile unui Manager Adjunct de Magazin se măsoară atât în nivelul performanței din punct de vedere economic atinse de departamentul pe care îl coordonează, cât și în nivelul performanței activităților departamentului pe care îl gestionează.
În ceea ce privește performanța economică, colegii aflați în primul rol de conducere din magazinele Kaufland sunt responsabili de îndeplinirea obiectivelor trasate pentru indicatorii de performanță aferenți departamentului coordonat. De asemenea, una dintre cele mai importante sarcini ale unui Manager Adjunct de Magazin este de a analiza și de a monitoriza în permanență acești indicatori și de a lua măsuri în vederea îmbunătățirii sau îndeplinirii acestora.
Din punctul de vedere al coordonării de personal, Managerul Adjunct de Magazin este responsabil de evoluția angajaților din departamentul său și de organizarea acestora în vederea atingerii obiectivelor comune.
Un Manager Adjunct de Magazin are o experiență minimă în retail de aproximativ 2 ani de zile, dar și în coordonarea de personal. De asemenea, capacitatea de analiză, orientarea către rezultate și spiritul dinamic sunt vitale în activitatea acestuia.
Dacă te regăsești în descrierea de mai sus, poate ești chiar tu următorul Manager Adjunct de Magazin într-unul dintre magazinele Kaufland din țară. Aplică și ne vom da seama împreună în ce măsură te potrivești acestui rol.
2. Pregătit(ă) pentru rolul de Manager de Magazin?
Managerul de Magazin este persoana responsabilă de activitatea unui magazin Kaufland, gestionând o echipă numeroasă, de aproximativ 100 de angajați.
Managerul de Magazin are o imagine de ansamblu cu privire la modul de desfășurare a proceselor și fluxurilor de lucru în cadrul magazinului. Acesta poate influența evoluția acestora prin analiza indicatorilor de performanță și implementarea soluțiilor de îmbunătățire. De asemenea, o sarcină prioritară a unui Manager de Magazin este de a monitoriza evoluția angajaților din echipa sa și de a oferi feedback cu privire la activitatea acestora.
În ceea ce privește competențele cheie pe care un Manager de Magazin trebuie sa le aibă, spiritul dinamic și proactiv, spiritul de echipă și capacitatea de analiză sunt printre cele mai importante. Totodată, abilitatea de organizare eficientă a echipei în vederea atingerii rezultatelor comune, dar și prevenirea riscurilor sunt atribute importante, caracteristice acestui rol în cadrul unui magazin Kaufland.
Dacă te regăsești în descrierea de mai sus, poate ești chiar tu următorul Manager de Magazin într-unul dintre magazinele Kaufland din țară. Aplică și ne vom da seama împreună în ce măsură te potrivești acestui rol.
3. Pregătit(ă) pentru rolul de Director Regional de Vânzări?
Directorul Regional de Vânzări este următorul nivel de conducere din cadrul magazinelor Kaufland, superior celui de Manager de Magazin. Directorul Regional de Vânzări este responsabil pentru coordonarea unui număr mediu de 4 magazine Kaufland.
Misiunile principale ale Directorului Regional de Vânzări sunt conducerea, coordonarea și verificarea funcționării optime a activităților și angajaților din magazinele pe care le gestionează.
Un Director Regional de Vânzări are o experiență în coordonarea echipelor în domeniul retailului de cel puțin 5 ani. Abilitatea de gândire strategică și de analiză de costuri, dar și capacitatea de a evalua și motiva personalul din subordine sunt doar câteva dintre caracteristicile cheie ale unui bun Director Regional de Vânzări.
Dacă te regăsești în descrierea de mai sus, poate ești chiar tu următorul Manager de Magazin într-unul dintre magazinele Kaufland din țară. Aplică și ne vom da seama împreună în ce măsură te potrivești acestui rol.
Fiind o companie performantă, oferim numeroase oportunități de dezvoltare profesională și îi încurajăm pe colegii noștri să se dezvolte constant și să fie din ce în ce mai buni în activitatea lor. Acest lucru ne permite să fim o companie de succes.
Dezvoltă-ți o carieră de Manager în Sediul Central. Pas cu pas.
Descoperă rolurile de conducere disponibile în Sediul Central, decide care este cel mai potrivit experienței tale, aplică și bucură-te de o nouă etapă a carierei tale alături de noi.
Structura rolurilor de conducere în Sediul Central este caracterizată de diversitate, datorită multitudinii de departamente și proiecte dezvoltate.
Fiecare departament mare din cadrul Sediului Central este coordonat de către un Director de Departament, care deține imaginea de ansamblu asupra întregii activități. La rândul lor, departamentele mari din Sediul Central sunt constituite din sub-departamente, la conducerea cărora se afla Managerii de Departament, aceștia fiind, de regulă, specializați pe o ramură specifică.
În cadrul echipelor din fiecare sub-departament pot lua naștere roluri de coordonare formale sau informale la nivel macro sau la nivel de proiect, aceștia fiind Team Leader-ii din cadrul companiei.
Aplică pentru unul de rolurile de conducere din Sediul Central, îți vom analiza aplicația și ne vom da seama împreună în ce măsură te potrivești acestui rol.
Acum că ai o imagine de ansamblu cu fiecare rol de conducere din cadrul companiei, ți-ai dat seama care este cel care ți se potrivește cel mai bine? Verifică aici lista locurilor de muncă disponibile și aplică pentru cel care crezi că este cel care îți va îndeplini așteptările profesionale. Află mai multe detalii despre echipa de conducere Kaufland de aici.
Modelul de conducere Kaufland -
Performant, dinamic, corect
Activitățile de conducere sunt principala atribuție a tuturor Managerilor, iar valorile companiei sunt cele care ghidează întreaga echipă, indiferent de vechimea în companie sau de nivelele ierarhice. Modelul de conducere al companiei ghidează percepția angajaților, deciziile și acțiunile lor, zi de zi, iar Managerii sunt cei care se asigură permanent că echipa reușește să își atingă obiectivele. Acest concept este o misiune de Management și, în același timp, o promisiune pentru întreaga echipă.
Ce spun colegii despre noi după 15 ani de Kaufland?
Nu numai că ne sunt alături încă de la început. Ei sunt cei care au contribuit în mod esențial la dezvoltarea companiei, prin implicare, pasiune și dorința de a evolua permanent. Este momentul să faci cunoștință cu colegii care ocupă funcții de conducere la Kaufland.